موسیقی

در جبهه غرب خبری نیست جوایز اسکار را درو خواهد نمود

پیش بینی منتقدان حاکی از آن است که اقتباس تازه سینمایی از رمان اریش ماریا رمارک، در جبهه غرب خبری نیست ساخته ادوارد برگر بیشترین جوایز را در مراسم اسکار از آن خود خواهد نمود.

21 اسفند 1401

چرا ساز دوتار ترکمن ها کوچک شد؟

خبرنگاران: یک دوتارنواز گفت: در دوره ای که تنگناها بر موسیقی ترکمن بالا گرفته بود، هنرمندان، ساز دوتارشان را بسیار کوچک تر از شکل فعلی آن می ساختند تا بتوانند آن را در لباس خود مخفی نمایند و از گزند ماموران حکومتی به دور باشند.

24 آبان 1401

عکس ، این عکاس حرفه ای ماشین زمان را خلق کرد!

گجت نیوز نوشت: این عکاس حرفه ای، به گذشته سفر کرده تا با ورژن کودکی خود، دیدار کند. البته او ماشین زمان ندارد؛ ولی ذوق و مهارت بالایی در فتوشاپ دارد!

8 آبان 1401

توسعه گردشگری با سفر به کویر سمنان

جشنواره گردشگری با عنوان سفر به کویر در منطقه ها جنوبی سمنان برگزار گردید.

18 مهر 1401

واکنش وزیر کشور به لغو کنسرت ها ، در بعضی موارد به ناچار دخالت می کنیم

وزیر کشور درباره لغو بعضی کنسرت های موسیقی گفت: اساس بر این است که وقتی دستگاه های رسمی مجوزی را صادر کردند، همکاران ما دخالت نکنند و رویدادها و برنامه های از پیش معین شده برگزار گردد و به هم نخورد.

6 شهریور 1401

بازی Skate Story ماجراجویی ماورایی با اسکیت است؛ تریلر رونمایی آن را ببینید

شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) در جریان رویداد اخیر خود از بازی ماجراجویی اسکیت بردینگ داستان اسکیت (Skate Story) رونمایی کرد. این بازی که از طریق سم اِنگ (Sam Eng) توسعه داده شده است، در سال 2023 از طریق استیم برای کامپیوترهای شخصی منتشر می کند.

28 تیر 1401

آیا تم پارک داستانهای حماسی شاهنامه در منطقه تاریخی توس ایجاد می گردد؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای منتشر شده، این سوال مطرح می گردد که آیا تم پارک داستانهای حماسی شاهنامه در منطقه تاریخی توس ایجاد می گردد؟

12 تیر 1401

چالش های زندگی در دنیا متاورس

دکتر کمیل احمدی لیوانی پژوهشگر بازار های اقتصادی، مطلبی با عنوان زندگی در دنیا متاورس دنیای اقتصاد نوشت:

14 خرداد 1401

حاشیه ها و گزارش نشست های روز ششم جشنواره فیلم فجر 1400؛ هناس و شب طلایی

طی روز ششم جشنواره فیلم فجر 1400 دو فیلم هناس به کارگردانی حسین دارابی و شب طلایی به کارگردانی یوسف حاتمی کیا اکران شدند.

5 خرداد 1401

دیزنی لند هنگ کنگ برنامه های توسعه ویژه ای برای گردشگران در نظر دارد

دیزنی لند هنگ کنگ با اختصاص بودجه ای بالغ بر یک میلیارد دلار، به زودی به یکی از بزرگ ترین و هیجان انگیزترین دیزنی لندهای دنیا تبدیل خواهد شد.

27 اردیبهشت 1401

یک روز قبل از سفر چه کارهایی را باید انجام دهیم؟

مهم ترین کارهای قبل از سفرانجام بسیاری از کارهای قبل از سفر همیشه گیج کننده بوده است و اگر ندانید که چه کارهایی را یک روز قبل از سفر باید انجام دهید، استرس می گیرید. بنابراین یک روز قبل از شروع سفر بی خیال دراز نکشید و کارهایی را که مجله خبرنگاران به شما...

2 اردیبهشت 1401

تفریحات رایگان ریو دو ژانیرو را از دست ندهید

در سفر به ریودوژانیرو می توانید جاذبه های این شهر برزیلی، از موزه ها گرفته تا سواحل زیبای آن را با بودجه ای کم ببینید و سفر ارزانیرا برای خود رقم بزنید.

24 فروردین 1401

ارباب حلقه ها 20 سال پیش فرهنگ عامه را برای همواره تغییر داد

فیلم یاران حلقه پیتر جکسون در سال 2001 وارد سینما شد و زندگی الایجا وود و فرهنگ عامه را برای همواره تغییر داد. این روزها، پیتر جکسون مشغول مستند سه قسمتی تحسین برانگیز بیتلز، برگرد (Beatles، Get Back) از شبکه دیزنی پلاس است. اما 20 سال پیش، او با مجموعه ای سه قسمتی...

22 بهمن 1400

مجوز 540 تک آهنگ صادر شد

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان مجوز 540 تک آهنگ و 28 آلبوم را صادر نموده است.

14 بهمن 1400

برای برگزیدگان جشنواره برنامه سازمان یافته تر و برنامه ریزی بهتری خواهیم داشت

تهران (پانا) - محمد الهیاری فومنی سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براین نظر است برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان ذخیره ای برای آینده موسیقی کشورهستند و بایستی برای حمایت آنها اتفاق سازمان یافته تر و برنامه ریزی بهتری صورت گیرد.

10 آذر 1400

تجربه عجیب هنگامه قاضیانی از همراهی با نوجوانان مجرم

ایران/ هنگامه قاضیانی یکی از بازیگرانی است که با تمرین و گفت وگو با نوجوانان مجرم به آنها یاری می نماید تا مواجهه روان شناختی با خود داشته باشند و در بستر آماده سازی برای اجرای تئاتر، تجربه درمان برای آنها اتفاق بیفتد.

28 مرداد 1400

7 جشنواره در سئول که نباید از دست داد

کره ای ها استعداد خاصی در جشن گرفتن دارند و استاد تلفیق سنت و مدرنیته هستند. مطمئن باشید که اصلا دلتان نمی خواهد که این 7 جشنواره خاص شهر سئول را از دست بدهید. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

23 مرداد 1400

هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک؛ اقامتی لوکس و رویایی در منطقه ساحلی ازمیر

هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک از هتل های 5 ستاره و مشهور در منطقه ساحلی ازمیر است. موقعیت قرارگیری این هتل در مرکز شهر ازمیر با چشم انداز بسیار زیبایی و رویایی است و فاصله بسیار اندکی تا منطقه ها تاریخی مانند شهر تاریخی افسوس و کلیسای مریم مقدس دارد،...

14 مرداد 1400

هواوی عرضه تلویزیون های هوشمند سری Vision S را شروع کرد

دی ماه سال گذشته بود که شرکت هواوی از سری جدید تلویزیون های Vision S خود به صورت رسمی رونمایی و در فاصله کوتاهی آنها را در بازار چین، عرضه کرد. حالا هواوی تصمیم به عرضه این تلویزیون های هوشمند در مقیاس جهانی گرفته است؛ تلویزیون هایی که در کاربردهای چندرسانه...

26 خرداد 1400

پویا سرایی: مخاطبان غیرمتخصص ارکستر ها را فراموش کردیم

یکی از نوازندگان و آهنگسازان مطرح موسیقی کشورمان در تشریح عملکرد ارکستر های دولتی طی سال های اخیر به طرح نکات مهمی در حوزه مدیریت و نحوه برنامه ریزی آن ها پرداخت.

17 اردیبهشت 1400
تعداد: (35)