خودرو

پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری اطراف ارومیه را بشناسید

شهر ارومیه با تنوع ادیان و فرهنگ های مختلفی که در آن زندگی می نمایند، به عنوان یک نمونه پیروز از زندگی مسالمت آمیز در کنار هم شناخته می گردد. این شهر با جامعه ای متشکل از مسلمانان، مسیحیان و یهودیان، آثار تاریخی و فرهنگی منحصر به فردی دارد که نمایانگر...

5 اسفند 1402

این فراری به افتخار مرکز ایتالیا نامگذاری شده است

روما نام مدلی از فراری است که در سال 2019 به صورت آنلاین معرفی گردید. این خودرو به افتخار مرکز ایتالیا نامگذاری شده است. اکنون مدل اسپایدر یا همان کانورتیبل نیز به فهرست محصولات فراری اضافه شده در شرایطی که نسبت به نسخه هاردتاپ فقط 84 کیلوگرم سنگین تر است.

26 اسفند 1401

محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی نوت 10S در خبرنگاران

اگر برای خرید گوشی در پی یک گوشی میان رده مناسب هستید، خوشبختانه در بازار ایران به گزینه های بسیار مجذوب کنندهی دسترسی دارید. یکی از این گوشی های مجذوب کننده، ردمی نوت 10S است که در بازار ایران هم با استقبال گسترده ای روبرو شده. اگر در حال حاضر این گوشی...

26 دی 1401

کمپینگ در فرانسه ، برترین مکان ها برای چادر زدن در فرانسه

شاید زمانی که به یک ماجراجویی و کمپینگ فکر می کنید، فرانسه اولین مکانی نباشد که به آن فکر می کنید ولی تنوع منظره ها طبیعی و منظره ها زیبا آن را به یکی از برترین ها بدل می نماید. کمپینگ در فرانسه می تواند به همان میزان که می خواهید لوکس یا روستایی باشد و...

21 دی 1401

نکات مورد احتیاج در خرید کیسه خواب ، کیسه خواب خوب

یکی از لوازم مهمی که در سفرها خصوصا کمپینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد، کیسه خواب است. این کیسه در واقع یک لحاف و تشک قابل حمل است که بدن شما را از سرما حفظ می نماید. این کیسه ها در طراحی های مختلف ساخته شده و از مواد متفاوتی نیز برای فراوری آن ها استفاده...

15 دی 1401

من امید ذاتعلی سلطان گواهینامه ایران هستم!

خبرنگاران : خیلی ها از من می پرسند این همه گواهینامه را برای چه می گیری؟ آیا دنبال معروفیت هستی یا پول و ثروتت زیاد است که نمی دانی چطور خرجش کنی؟

16 آذر 1401

عکس ، این عکاس حرفه ای ماشین زمان را خلق کرد!

گجت نیوز نوشت: این عکاس حرفه ای، به گذشته سفر کرده تا با ورژن کودکی خود، دیدار کند. البته او ماشین زمان ندارد؛ ولی ذوق و مهارت بالایی در فتوشاپ دارد!

8 آبان 1401

حضور همراه اول در نمایشگاه بین المللی جیتکس 2022

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با شعار منظره آینده دیجیتال (Digital Future in Perspective) در رویداد بین المللی جیتکس 2022 که یکی از رویدادهای تأثیرگذار حوزه فناوری...

19 مهر 1401

ایران خودرو و سایپا می توانند خودرو وارد نمایند ، در سبد محصولات داخلی خودروی مالی با کیفیت نداریم

وزیر صمت در پاسخ به این سوال که دو شرکت این خودرو و سایپا می توانند خودرو وارد نمایند؟ گفت: اگر شرایط را دارا باشند مانعی ندارد.

12 مهر 1401

86 شرکت دانش بنیان در استان البرز راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجموع اقدامات اجرا شده برای حمایت از راه اندازی شرکت های دانش بنیان در کشور موجب شده تا امروز این روند با رشد همراه باشد.

30 شهریور 1401

آبشار زمرد تالش گیلان

در این مقاله از مجموعه مقالات قسمت جاهای دیدنی ایران سفری به تالش گیلان خواهیم داشت و در آن یکی از جاذبه های بسیار زیبا به نام آبشار زمرد را مورد آنالیز قرار خواهیم داد و آن را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

19 شهریور 1401

واردات و فراوری این خودروها در دستور کار نهاده شد ، درخواست از 2 خودروساز بزرگ

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشوق هایی برای واردات خودروهای مالی پیش بینی نموده ایم و از دو خودروساز بزرگ کشور هم خواسته ام تا محصولات تازه را به سمت خودروهای مالی سوق دهند.

20 مرداد 1401

علت سیل ترسناک تابستانه در ایران؛ باران تا چه زمانی ادامه دارد؟

استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه اقلیم شناسی ضمن شرح درباره دلیل بارش های سنگین در تابستان گفت: این پدیده بار ها در کشور ما اتفاق افتاده است منتها پدیده هرساله نیست و، چون مردم و حتی مدیریت کشور هم به این اتفاق عادت ندارند آمادگی لازم را هم ندارند.

10 مرداد 1401

6 تمرین برپی عالی برای تقویت ماهیچه های سراسر بدن

تمرین برپی شاید به اندازه سایر تمرین های قدرتی و هوازی شناخته شده نباشد، ولی همچنان یک تمرین چالش برانگیز به شمار می رود و می تواند تأثیر بسیار بیشتری نسبت به تمرین های ورزشی گوناگون داشته باشد.

8 مرداد 1401

اقتصاد چرخشی؛ همه با هم برای زمین

اقتصاددانان و جامعه شناسان برای تعریف اقتصاد چرخشی، هنوز نتوانسته اند تعریف جامعی و مشخصی لحاظ نمایند و هم چنان به تعریفی پایبند هستند که بنیاد آلن مک آرتور در سال 2015 از اقتصاد چرخشی ارائه کرد. بر اساس تعریف این بنیاد، اقتصاد چرخشی نوعی از اقتصاد است...

7 مرداد 1401

مقایسه سیتروئن زانتیا با رنو مگان و هیوندای آوانته

در بازار خرید خودروهای دست دوم، امکان انتخاب برای شما بسیار زیاد است؛ به ویژه آنکه پای خودروهای چینی نیز به بازار ایران باز شده است. با وجود این بسیاری از مخاطبان ترجیحشان بر خرید یک خودرو از نسل اروپایی، ژاپنی و یا کره ای است. در این مقاله، ما به مقایسه...

6 مرداد 1401

حمایت از تولید داخلی خودرو به معنای ایجاد بازار انحصاری نیست

این روز ها دوباره موضوع واردات خودرو به کشور مطرح شده است و در دولت گذشته به دلیل مسائل ارزی با آن مخالفت می شد. برخی این طرح را مخالف موضوع اقتصاد مقاومتی و در جهت تضعیف تولید داخلی برشمرده اند.

6 مرداد 1401

بازی Skate Story ماجراجویی ماورایی با اسکیت است؛ تریلر رونمایی آن را ببینید

شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) در جریان رویداد اخیر خود از بازی ماجراجویی اسکیت بردینگ داستان اسکیت (Skate Story) رونمایی کرد. این بازی که از طریق سم اِنگ (Sam Eng) توسعه داده شده است، در سال 2023 از طریق استیم برای کامپیوترهای شخصی منتشر می کند.

28 تیر 1401

اجرای مشروط استانداردهای 85 گانه خودرو

خودرو ها در چند سال گذشته از لحاظ کیفی ریزش کیفیت داشتند. به خصوص در 8 سال گذشته محصول کیفی خوبی که در ارزیابی کیفیت خودرو بتواند نظر مردم را جلب کند، فراوری نشده است.

8 تیر 1401

شیراز جای سوزن انداختن نیست ، راهنمایی مسافران به دیگر شهرستان های فارس

خبرنگاران : موج ورود مسافر به شیراز در حدی است که از شب گذشته پلیس راه شیراز - اصفهان به سمت شهر شیراز، تردد خودروها به کندی در حال اجرا است.

27 خرداد 1401
تعداد: (93)