همایشها و نمایشگاه ها

همه چیز درباره دوا کسل Deva Cassel ، دختر مونیکا بلوچی

دوا کسل دختر مونیکا بلوچی بازیگر ایتالیایی و ونسان کسل بازیگر فرانسوی ، متولد 22 شهریور 1383 (12 سپتامبر 2004) در شهر رم ، ایتالیا است. دختر مونیکا بلوچی با 175 سانتیمتر قد و 56 کیلوگر وزن در صنعت مد و فشن و بازیگری فعالیت می نماید و در این عرصه همانند مادر خود ،...

4 فروردین 1403

افتتاح 845 امین سایت 5G ایرانسل

ایرانسل روز 12 بهمن، 12 امین سایت 5G شهر قم را افتتاح کرد تا مجموعا تعداد سایت های 5G این اپراتور در سطح کشور به عدد 845 برسد و هنوز با هزار سایت 5G وعده داده شده، فاصله داشته باشد.

15 بهمن 1402

معرفی بهترین استارتاپ های مرکز نوآوری C، Lab سامسونگ

راهکارهای نوآورانه برای چالش های جهانیشرکت سامسونگ سال 2018 از برنامه ویژه خود برای رشد و توسعه 500 استارتاپ طی یک بازه پنج ساله اطلاع داد. برای رسیدن به این هدف، مرکز نوآوری سامسونگ (C-Lab) در دو بخشC-Lab Inside (ویژه ایده های نوآورانه کارمندان سامسونگ) و C-Lab Outside...

10 اسفند 1401

عبدالملکی: مردم اقتصاد مقاومتی را مساوی با گرسنگی می دانند

دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری گفت: مردم اقتصاد مقاومتی را مساوی با گرسنگی می دانند در صورتی که نمی دانند سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا نمی گردد.

1 اسفند 1401

دلبری نصف دنیا در مرکز

خبرنگاران: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: 28 شهرستان این خطه در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران با 700 دقیقه تور مجازی و به وسیله ویدئو وال به معرفی جاذبه ها و فرصت های سرمایه گذاری حوزه...

22 بهمن 1401

تدوین دستور کار جدیدی برای دسترس پذیرتر کردن گردشگری

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های واصله، تدوین دستور کار جدیدی برای دسترس پذیرتر کردن گردشگری صورت پذیرفت.

16 بهمن 1401

انتخاب نشان پیشتاز اقتصاد ایران را از معاون اول رئیس جمهوری دریافت کرد

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی و از میان 200 شرکت منتخب بخش خصوصی در ردیف 10 شرکت پیشتاز اقتصاد ایران نهاده شد.

13 بهمن 1401

حضور همراه اول در نمایشگاه بین المللی جیتکس 2022

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با شعار منظره آینده دیجیتال (Digital Future in Perspective) در رویداد بین المللی جیتکس 2022 که یکی از رویدادهای تأثیرگذار حوزه فناوری...

19 مهر 1401

توسعه گردشگری با سفر به کویر سمنان

جشنواره گردشگری با عنوان سفر به کویر در منطقه ها جنوبی سمنان برگزار گردید.

18 مهر 1401

تبدیل جسد انسان به کود در کالیفرنیا

تا سال 2027 ساکنان استان کالیفرنیا این حق انتخاب را دارند که پس از مرگ، جسدشان به کودی سرشار از مواد مغذی تبدیل گردد.

5 مهر 1401

شهر بندری کوچی، بهشت گرمسیری هند

آیا تا به حال نام شهر بندری کوچی به گوشتان خورده است؟ نظر شما در خصوص شهری که زیبایی های زیادی در آن پنهان شده است و به مانند یک الماس می درخشد، چیست؟ آیا تمایل دارید به یکی از زیباترین نقاط کره زمین که بسیار بکر و دست نخورده به جای مانده است، سفر کنید؟

11 شهریور 1401

آیا تم پارک داستانهای حماسی شاهنامه در منطقه تاریخی توس ایجاد می گردد؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای منتشر شده، این سوال مطرح می گردد که آیا تم پارک داستانهای حماسی شاهنامه در منطقه تاریخی توس ایجاد می گردد؟

12 تیر 1401

فراوری گوشی گوگل پیکسل 6a احتمالا شروع شده است

این روزها شایعه های زیادی درباره گوشی های هوشمند نو گوگل پیکسل در رسانه های خبری منتشر می گردد که یکی از آن ها گوشی مالی گوگل پیکسل 6a است. همان طور که می دانید، گوگل سال گذشته از سری گوشی های پرچم دار گوگل پیکسل 6 که شامل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو هستند رونمایی...

6 تیر 1401

دیزنی لند هنگ کنگ برنامه های توسعه ویژه ای برای گردشگران در نظر دارد

دیزنی لند هنگ کنگ با اختصاص بودجه ای بالغ بر یک میلیارد دلار، به زودی به یکی از بزرگ ترین و هیجان انگیزترین دیزنی لندهای دنیا تبدیل خواهد شد.

27 اردیبهشت 1401

برگزیدگان چهارمین دوسالانه بسته ها معرفی شدند

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز چهارمین دوسالانه بین المللی بسته ها برگزار گردید و بهترین های طراحی و بسته بندی این رویداد معرفی شدند.

18 اردیبهشت 1401

تفریحات رایگان ریو دو ژانیرو را از دست ندهید

در سفر به ریودوژانیرو می توانید جاذبه های این شهر برزیلی، از موزه ها گرفته تا سواحل زیبای آن را با بودجه ای کم ببینید و سفر ارزانیرا برای خود رقم بزنید.

24 فروردین 1401

تغییر شغل 12 واحد صنفی مزاحم در منطقه 19

خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 19 از شناسایی واحدهای صنفی مزاحم و اجرای رأی بند 20 در راستای ساماندهی آن ها اطلاع داد.

23 فروردین 1401

رویگرد: راهی ساده تر برای اطلاع از جدیدترین رویدادهای صنعت هوایی و گردشگری

رویگرد سامانه ای آنلاین برای اطلاع از جدیدترین رویدادهای صنعت گردشگری و هوایی است. در ادامه با این سامانه آشنا خواهیم شد.

8 اسفند 1400

آیین گشایش سومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود

آیین گشایش سومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ساعت 8:00 روز یکشنبه 26 دی ماه 1400 و با حضور دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سرپرست آکادمی ملی المپیک و رئیس این همایش، مسئولان، مدیران و صاحب نظران ورزشی و همچنین مربیان و ورزشکاران، با رعایت...

1 اسفند 1400

تقاضای سئول از پیونگ یانگ:سال نو را با مذاکره شروع کن

ایسنا نوشت: وزیر اتحاد مجدد کره جنوبی امروز دوشنبه از کره شمالی خواست تا سال نو را با گامی به سوی مذاکرات و همکاری آغاز کند. پیونگ یانگ به زودی نشست حزبی مهمی را برای گفت وگو درباره مسائل داخلی و سیاست خارجی برگزار می کند.

18 بهمن 1400
تعداد: (52)